instagram
EduPage
blog
blog
High School

Gymnázium Heřmánek Praha - MONTESSORI KŘESŤANSKÉ GYMNÁZIUM

Maturita je jen zastávka na vlastní cestě k dospělosti

Tvořivost, samostatnost a zodpovědnost vzniká v bezpečném prostředí respektu a úcty

GYMNÁZIUM

PRAHA 8

PREZENČNÍ VÝUKA

Informace o běžném denním studiu na čtyřletém gymnáziu. Prosím přejděte na více

Více

MONTESSORI

CURICULUM

Montessori program

Montessori programy jsou programy pro žáky od 12 do 18 let. Prosím přejděte na více

Více

PROJEKT TEEN

6. - 9. TŘÍDA

PROJEKT TEEN

Projekt Teen je projekt pro žáky 2. stupně, který předchází gymnáziu Heřmánek a dalším středním školám. Prosím přejděte na více

Více

ŠKOLNÍ

PROJEKTY

ŠKOLNÍ PROJEKTY

Vše o akcích a projektech školy. Prosím přejděte na více

Více

O

ŠKOLE

ŠKOLY HEŘMÁNEK

Čtyřleté gymnázium Heřmánek je soukromé gymnázium, které navazuje na postupy a práci základní školy Heřmánek.

Více

Montessori plán pro 3. období od 12ti let do 18-ti let

Úvod do třetí roviny rozvoje Dospívající se vzpamatovávají z dětství a připravují se na svou dospělou roli. Z montessoriho hlediska je dospívání, stejně jako předchozí vývojová rovina dětství a kojeneckého věku, obdobím fyzické, intelektuální a společenské transformace, která se řídí zvláštními tendencemi a dispozicemi, jež charakterizují věkovou skupinu a generují vývojové úspěchy daného období. Projevy vlastností třetí roviny mohou být intenzivní. Tyto charakteristiky představují nový soubor potřeb, které musí pedagogové řešit jednak odstraněním překážek individuálního rozvoje, a jednak poskytnutím prostředí, které bude vyhovovat rozvojovým potřebám studentů tohoto věku..

Projevy vlastností třetí roviny mohou být intenzivní. Tyto charakteristiky představují nový soubor potřeb, které musí pedagogové řešit jednak odstraněním překážek individuálního rozvoje, a jednak poskytnutím prostředí, které bude vyhovovat rozvojovým potřebám studentů tohoto věku. Stejně jako v případě Montessori prostředí připraveného pro dvě předchozí roviny rozvoje jsou to právě fyzické, sociální, etické, intelektuální a duchovní potřeby studentů ve třetí rovině rozvoje, které jsou ústředním prvkem vzdělávacího prostředí připraveného Montessori pedagogy pro dospívající mládež.