Mezi povolání patří:
praktické úkoly každodenního života, včetně údržby komunitního prostředí
obdělávání půdy, včetně péče o přírodní prostředí, zahradnictví, zemědělství a chov zvířat
zapojení do mikropodniků dospívající komunity
podílet se na řízení jako občan dospívající komunity - komunitní rady
pomoc při přípravě výživných jídel pro komunitu
zvažování potřeb a příležitostí ke zlepšení komunitních prací, systémů a související infrastruktury
Jednotlivci obvykle:
.01 Obhospodařovat půdu, na které pracují, pro úspěšnou péči o zvířata a rostliny, etickým a udržitelným způsobem, a to i za účelem sklizně produktů a zachování přirozených ekosystémů.
.02 Zvažte potřeby komunity dospívajících a hledejte příležitosti k navrhování řešení, která budou tyto potřeby splňovat.
.03 Zkoumejte potřeby zvířat a rostlin, abyste zajistili jejich pohodu a zdravou produkci
.04 Zkoumat biologii a anatomii rostlin, rostlinné buňky, kosterní struktury, fotosyntézu.
.05 Prozkoumejte půdní typ a strukturu a toto mikroprostředí.
.06 Identifikujte biologii a anatomii půdních organismů a porozumějte jejich biologickým procesům.
.07 Zkoumejte biologii a anatomii zvířat, obratlovců a bezobratlých. Identifikovat živočišné buňky, kosterní struktury, biologické procesy
.08 Prozkoumejte, porovnejte a porovnejte vlastnosti různých druhů zvířat, obratlovců a bezobratlých; savci, ptáci, plazi, obojživelníci, hmyz atd
.09 Prozkoumejte fungování ekosystému.
.10 Prozkoumat možnosti a příležitosti k využití přírodních zdrojů z půdy k výrobě produktů nebo použití pro komunitní projekty
.11 Prozkoumat a aplikovat znalosti získané studiem biologie při řízení různých územních projektů
.12 Zkoumejte a aplikujte znalosti získané studiem věd o vesmíru na řízení různých pozemních projektů
.13 Prozkoumat a aplikovat znalosti získané studiem chemie při řízení různých pozemkových projektů
.14 Prozkoumat a aplikovat znalosti získané studiem fyziky při řízení různých pozemních projektů
.15 činit rozhodnutí o postupech hospodaření s vodou, půdou, rostlinami a zvířaty; informovaný tradičními a současnými systémy řízení.
.16 Pochopit a zvážit domorodé udržitelné postupy, opatrovnictví a spojení se zemí, zejména s ohledem na tradiční zemědělské metody, komunitní hodnoty a protokoly.
.17 Rozpoznat a zvážit dopady minulých rozhodnutí a rozvoje cest pro upřednostňované budoucí cíle komunity, porovnat a porovnat místní, regionální, národní a globální podniky.
.18 Zkoumat, analyzovat a předvídat dlouhodobou udržitelnost tradičních a současných zemědělských výrobních postupů, jak na národní, tak na mezinárodní úrovni, s ohledem na etické, kulturní a sociální faktory.
.19 Zkoumat a/nebo aplikovat vznikající technologie, včetně digitálních technologií, na zemědělské výrobní postupy.
.20 Následujte proces návrhu a vyvíjejte modely za účelem testování a sdělování nápadu dospívající komunitě na schůzích Komunitní rady a/nebo schůzích Školské rady.
.21 Sledujte vývoj a schvalování modelu, aplikujte konstrukční řešení do reálného světa prostředí farmy.
.22 Spolupracujte s týmem Occupations na řízení všech aspektů projektu od výzkumu přes implementaci až po hodnocení ve stanoveném časovém rámci.
.23 Navrhněte pracovní harmonogramy, návody, protokoly a Standardní operační postupy, které berou v úvahu práva a povinnosti všech členů pracovní skupiny Povolání.
.24 Výzkumné příležitosti pro expanzi podnikání v rámci očekávání a příležitostí v rámci komunity a prostředí.
+ Materiály a činnost (ACv9)